ایمیل
مشاوره و خرید

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

اینستاگرامآپاراتفیسبوک
شناسه محصول: 99722

اسمو موبایل 6

Osmo Mobile 6
دسته: برند: DJI
ویژگی‌ها
تعداد محور های گیمبال: سه محوره ( tilt ، roll ، pan )
نوع باتری: لیتیوم پلیمر
ظرفیت باتری: 1000 میلی آمپر
مدت زمان شارژ: 84 دقیقه
کالای فوق جنس اصلی مجموعه DJI می باشد .

اسمو موبایل 6 یکی از بهترین لرزشگیر های تلفن همراه موجود در بازار بوده که کاربران میتوانند برای تولید محتوا از آن استفاده نمایند . این لرزشگیر از یک گیمبال 3 محوره برخوردار است و تایم لپس ، Gesture Control و ActiveTrack 5.0 نیز از دیگر قابلیت های آن به شمار می آید .

ارسال رایگان
ارسال رایگان برای سفارشات بالای ۱ میلیون تومان
free-shipping
فروشنده
جهان دی جی آی
تحویل در کمتر از 24 ساعتتحویل در کمتر از 24 ساعت
آموزش و پشتیبانی 24 ساعته
ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروشضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش

موجود در انبار

ارسال توسط جهان دی جی آی
- +

توضیحات

DJI Osmo Mobile 6

اسمو موبایل 6 جدیدترین لرزشگیر تلفن همراه موجود در بازار بوده که توسط کمپانی DJI طراحی شده است . این محصول با توجه به قابلیت هایی که دارد برای آن دسته از کاربرانی که قصد تولید محتوا های عکسی و ویدیویی بوسیله تلفن همراه خود را دارند بسیار مناسب می باشد . امروزه عکاسی و فیلمبرداری از سوژه های مختلف به یکی از امور مورد علاقه بسیاری از کاربران تبدیل گشته است .

علاوه بر محصولات تخصصی فیلمبرداری همچون هلی شات و دوربین های دستی ، تلفن های همراه هوشمند نیز با برخورداری از دوربین های باکیفیت میتواند کاربران را در تولید یک محتوای ویدیویی منحصر به فرد یار نماید . تولید محتوا بوسیله تلفن همراه همواره چالش های خاص خود را داشته که یکی از مهمترین آنها لرزش دست و افت کیفیت خروجی کار می باشد . به منظور رفع این مشکل کاربران میتوانند از لرزشگیر های مخصوصی که برای تلفن های همراه طراحی شده است استفاده نمایند . DJI Osmo Mobile 6 جدیدترین لرزشگیری است که در حال حاضر در بازار موجود می باشد و به کاربران این امکان را میدهد که به بهترین شکل ممکن اقدام به عکاسی و فیلمبرداری بوسیله تلفن همراه خود نمایند .

DJI OM 6

اگرچه در حال حاضر کمپانی های زیادی در زمینه طراحی کوادکوپتر ، دوربین و گیمبال های دستی مشغول به فعالیت می باشد اما یکی از سرشناس ترین آنها که توانسته سهم زیادی از بازار را از آن خود کند و محصولاتش بدلیل برخورداری از قابلیت های منحصر به فرد در بسیاری از پروژه های حرفه ای فیلمبرداری مورد استفاده کاربران قرار گرفته است کمپانی DJI می باشد .

این کمپانی به تازگی از جدیدترین لرزشگیر تلفن همراه خود تحت عنوان DJI OM 6 رونمایی نموده است . این لرزشگیر قابلیت های زیادی داشته و برای آن دسته از کاربرانی که بدنبال تولید محتوا بوسیله تلفن همراه خود میگردند انتخاب مناسبی می باشد . طراحی تاشو ، گیمبال سه محوره ، راه اندازی سریع ، برخورداری از مونوپاد داخلی و قابلیت های فیلمبرداری متنوع همچون دنبال نمودن سوژه ،‌ تایم لپس و هایپرلپس از مهمترین قابلیت هایی است که میتوان برای این لرزشگیر نام برد . در ادامه تمامی این امکانات به تفصیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت .

DJI Osmo Mobile 6

طراحی آیرودینامیکی لرزشگیر اسمو موبایل 6

یکی از مهمترین نکات طراحی آیرودینامیکی لرزشگیر اسمو موبایل 6 تاشو بودن آن می باشد . این قابلیت باعث شده که کاربران بتوانند این لرزشگیر موبایل را به راحتی با خود به هر کجا که مد نظرشان است حمل نمایند . ابعاد این لرزشگیر در حالت آماده به کار 27.6×11.1×9.9 سانتی متر بوده و پس از تا شدن به 18.9×8.4×4.4 سانتی متر خواهد رسید . از جهت وزنی نیز اسمو موبایل 6 بگونه ای است که کار کردن با آن برای ساعت های طولانی خسته کننده نمی باشد . وزن خود این گیمبال 309 گرم بوده و وزن گیره مغناطیسی تلفن همراه آن 31 گرم می باشد . بسیاری از تلفن های همراه موجود در بازار با این لرزشگیر سازگار بوده و میتوان آنها را بر روی آن قرار داد . نکته حائز اهمیتی که در خصوص این لرزشگیر وجود دارد این است که به محض باز شدن روشن شده و با تلفن همراهی که قبلا به آن متصل شده است سینک می شود .

مقایسه اسمو موبایل 6 با اسمو موبایل 5

یکی از موفق ترین پروژه هایی که کمپانی DJI آن را شروع نموده و تاکنون نیز ادامه داشته است ، طراحی لرزشگیر های سری اسمو موبایل می باشد . اسمو موبایل 6 جدیدترین عضو از این سری لرزشگیر ها بوده و علارغم شباهت زیادی که به اسمو موبایل 5 دارد تفاوت هایی به شرح زیر در میان آنها دیده می شود .

  1. آزمو موبایل 6 در مقایسه با نسخه 5 این محصول بزرگ تر و سنگین تر می باشد .
  2. اسمو موبایل 5 از قابلیت ActiveTrack 4.0 برخوردار است درحالیکه نسخه 6 لرزشگیر موبایل اسمو از ActiveTrack 5.0 پشتیبانی میکند .
  3. در بدنه Osmo Mobile 6 چرخ دنده ای برای کنترل نمودن قابلیت زوم و فوکوس تعبیه شده است .
  4. درصورتیکه تلفن همراه به درستی بر روی اسمو موبایل 6 قرار نگرفته باشد چراغ چشمک زن قرمز موجود بر روی نوار ابزار تعبیه شده در بدنه این لرزشگیر به کاربران هشدار میدهد .
  5. باتری استبلایزر اسمو موبایل 5 از نوع Pouch Cell بوده درحالیکه باتری اسمو موبایل 6 از نوع لیتیوم پلیمری است .

مقایسه اسمو موبایل 6 با اسمو موبایل 5

مشخصات گیمبال Osmo Mobile 6

امروزه تلفن های همراه هوشمند با برخورداری از دوربین های باکیفیت انجام فیلمبرداری و عکاسی را برای همگان ممکن کرده است . هر کاربری با استفاده از تلفن همراه خود میتواند به عکاسی تبدیل شود که سوژه های مورد نظر خود را به تصویر میکشد . علارغم اینکه دوربین های تلفن همراه ، کاربران را از استفاده از دوربین های تخصصی بی نیاز میکند اما فیلمبرداری بوسیله آن همواره برای کاربران چالش برانگیز بوده است . فیلمبرداری از سوژه های در حال حرکت که منجر به تکان خوردن دست می شود اصلی ترین چالش پیش روی کاربران هنگام تولید محتوا بوسیله تلفن همراهشان می باشد . لرزشگیر اسمو موبایل 6 با برخورداری از یک گیمبال 3 محوره میتواند کوچکترین لرزش ها را نیز خنثی نماید و خروجی صاف و عاری از لرزشی را در اختیار کاربران قرار دهد .

مود های هوشمند فیلمبرداری لرزشگیر موبایل اسمو 6

لرزشگیر موبایل اسمو 6 قابلیت های متنوعی داشته و امکانات زیادی را برای تجربه یک فیلمبرداری آسان و باکیفیت بوسیله تلفن همراه در اختیار کاربران قرار میدهد . یکی از مهمترین قابلیت های این لرزشگیر مود های هوشمند فیلمبرداری متنوعی است که کاربران با استفاده از آنها میتوانند محتوا های ویدیویی منحصر به فردی را تولید نمایند . این مود های هوشمند عبارت است از :

  • تایم لپس و هایپرلپس : با استفاده از این دو قابلیت کاربران میتوانند سرعت حرکت اشیا را سریع تر از آنچه در واقعیت است به نمایش درآورند . این دو حالت برای نشان دادن تغییرات جزیی در طول زمان بسیار کاربردی است . تنها تفاوت موجود در میان تایم لپس و هایپرلپس این است که در تایم لپس دوربین می بایست در نقطه ای ثابت باشد و حرکت نکند اما در هایپرلپس امکان جابجایی دوربین در حین فیلمبرداری نیز وجود دارد .
  • DynamicZoom : یکی از اقسام بزرگنمایی سوژه ها دالی زوم بوده که در آن پس از مشخص شدن سوژه و شروع فیلمبرداری از جلوه های بصری کشیده یا فشرده استفاده می شود .
  • Gesture Control : پس از قرار دادن تلفن همراه بر روی اسمو موبایل 6 ، با نشان دادن علائمی خاص در مقابل دوربین تلفن همراه میتوان بدون نیاز به دخالت دست اقدام به گرفتن عکس و فیلم های سلفی نمود .
  • پانوراما : با استفاده از این قابلیت از سوژه موردنظر کاربران عکس های پی در پی گرفته شده و نهایتا با درکنار هم قرار دادن آن عکس ها ، عکس واحد و عریضی به کاربران ارائه میگردد .

حالت های مختلف حرکت گیمبال

بر روی بدنه لرزشگیر اسمو موبایل 6 دکمه ای قرار دارد که بر روی آن حرف انگلیسی M درج شده است . کاربران با فشار دادن این دکمه میتوانند بین حالت های مختلف گیمبال سوییچ کرده و حالت موردنظر خود را انتخاب نمایند . این حالت ها عبارت است از :

  • Follow : در  این حالت نمای دوربین از حرکات محور Pan و شیب گیمبال پیروی می کند و در طول چرخش ثابت می ماند . این حالت برای عکاسی به سمت بالا ، پایین و مورب عالی است .
  • Tilt Locked : نمای دوربین در این حالت فقط حرکات محور Pan را دنبال می کند و در هنگام چرخش ثابت می ماند . حالت Tilt Locked برای عکاسی افقی یا حرکت در اطراف سوژه ایده آل می باشد .
  • FPV : در حالت FPV هر سه محور گیمبال حرکت بدنه اصلی اسمو موبایل 6 را دنبال می کند . این حالت برای فیلمبرداری از موضوعات ثابت مانند مکان های دیدنی ، ساختمان ها یا مجسمه ها فوق العاده است .
  • SpinShot : در این حالت کاربران میتوانند جوی استیک موجود بر روی بدنه این لرزشگیر را به چپ یا راست فشار داده تا چرخش نمای دوربین را کنترل کنند .

قابلیت بزرگنمایی و فوکوس

یکی دیگر از ابتکاراتی که در طراحی استبلایزر اسمو موبایل 6 دیده می شود ، تعبیه چرخ دنده ای در سمت چپ بدنه اصلی برای بهره برداری از قابلیت های زوم و فوکوس می باشد . نمونه این چرخ دنده در نسخه های قبلی مشاهده نمی شود و برای اولین بار در سری 6 اسمو موبایل بکار رفته است . کاربران با استفاده از این چرخ دنده میتوانند به راحتی هنگام فیلمبرداری بر روی سوژه موردنظر خود زوم نموده و یا با یکبار فشار‌ دادن آن فوکوس دستی را فعال نمایند .

لرزشگیر اسمو موبایل 6

کمپانی DJI که سال ها است در زمینه طراحی کوادکوپتر دوربین دار ، دوربین و گیمبال های دستی مشغول به فعالیت می باشد معمولا محصولات خود را در قالب پک های متنوع با قیمت های مختلف روانه بازار میکند تا کاربران بسته به نیازشان و بودجه ای که درنظر دارند بتوانند پکیج مناسب خود را خریداری کنند . لرزشگیر اسمو موبایل 6 نیز مانند دیگر محصولات DJI در قالب دو پک مجزا طراحی و روانه بازار شده است . اقلام و قطعات موجود در هر یک از این دو پک و قیمت آنها با یکدیگر تفاوت داشته و به شرح زیر می باشد .

  • پک استاندارد با قیمت 159 دلار شامل اسمو موبایل 6 ، گیره مغناطیسی تلفن همراه ، سه پایه ، کابل شارژ و کیسه حمل کننده .
  • پک کمبو ولاگ با قیمت 488 دلار شامل تمام اقلام پک استاندارد به انضمام میکروفون بی سیم DJI .

لرزشگیر اسمو موبایل 6

تغییر حالت Osmo Mobile 6 با فشردن یک دکمه

یکی دیگر از قابلیت هایی که اسمو موبایل 6 از آن برخوردار می باشد تغییر حالت سریع آن بین دو حالت عمودی و افقی است . بر روی بدنه اصلی این لرزشگیر و تقریبا در کنار جوی استیک آن دکمه ای قرار گرفته که کاربران با دوبار فشار دادن آن شاهد تغییر حالت Osmo Mobile 6 از افقی به عمودی برای گرفتن تصاویر پرتره می باشند .

برخورداری استبلایزر اسمو موبایل 6 از قابلیت ActiveTrack

قابلیت ActiveTrack یا همان قابلیت دنبال نمودن سوژه یکی از مهمترین قابلیت هایی است که در اکثر محصولات DJI و از جمله در استبلایزر اسمو موبایل 6 دیده می شود . این استبلایزر از آخرین نسخه این قابلیت یعنی ActiveTrack 5.0 پشتیبانی کرده و کاربران با استفاده از آن میتوانند به بهترین شکل ممکن از سوژه موردنظر خود فیلمبرداری نمایند . پس از تعریف نمودن سوژه برای اسمو موبایل 6 ، این لرزشگیر آن را دنبال کرده و در هر حالت و موقعیتی آن را در مرکز کادر قرار میدهد .

مشخصات باتری لرزشگیر آزمو موبایل 6

لرزشگیر آزمو موبایل 6 نیز مانند هر محصول هوشمند دیگری انرژی خود را از باتری که برایش طراحی شده است دریافت میکند . باتری این لرزشگیر از نوع لیتیوم پلیمری 2S بوده و با ظرفیت 1000 میلی امپری خود میتواند ظرف مدت زمان 1 ساعت 24 دقیقه بصورت کامل شارژ شود . پس از شارژ کامل باتری اسمو موبایل 6 میتوان از آن به مدت 6 ساعت 24 دقیقه استفاده نمود . محدوده دما مناسب برای شارژ نمودن این باتری بین 5 الی 40 درجه سانتی گراد و محدوده دما کاری تعریف شده برای آن بین 0 الی 40 درجه سانتی گراد می باشد . لازم به ذکر است که کاربران میتوانند موقعیت باتری استبلایزر خود را بر روی نوار ابزار تعبیه شده بر روی بدنه آن مشاهده نمایند .

باتری لرزشگیر آزمو موبایل 6

تولید محتوا با بهترین کیفیت

کاربران میتوانند قابلیت های DJI Osmo Mobile 6 را با استفاده از برخی از اقلام و قطعات جانبی که برایش طراحی شده است ارتقا دهند . یکی از اقلامی که کاربران میتوانند هنگام تولید محتوا های ویدیویی از آن استفاده نمایند میکروفون بی سیم DJI است . با استفاده از این میکروفون صدا های موجود در محیط با بهترین کیفیت ضبط شده و صدا های مزاحم تا حد امکان خنثی میگردد . علاوه بر این میکروفون ، کاربران میتوانند از گیره چراغ دار مخصوصی که برای متصل نمودن تلفن همراه بر روی اسمو موبایل 6 طراحی شده است نیز استفاده نمایند و حتی در محیط هایی با شرایط نوری نامساعد نیز بهترین محتوا ها را ضبط کنند .

برنامه DJI Mimo

برنامه DJI Mimo یکی از نرم افزار های سازگار با اسمو موبایل 6 بوده که با استفاده از آن حتی افراد مبتدی نیز میتوانند محتوا های منحصر به فردی را ضبط و ویرایش نمایند . یکی از قابلیت های این برنامه ShotGuides است که میتواند به طور خودکار سناریوی کاربران را تشخیص دهد و متناسب با سناریو چگونگی گرفتن عکس ها را به آنان اموزش دهد . کاربران میتوانند از میان طیف وسیعی از الگوهای از پیش آماده شده توسط این قابلیت الگو موردنظر خود را انتخاب نموده ، دستورالعمل ها را دنبال کنند و مانند یک عکاس حرفه ای در کمترین زمان ممکن عکس بگیرند .

برنامه LightCut

علاوه بر برنامه DJI Mimo یکی دیگر از برنامه های ویرایشی سازگار با Osmo Mobile 6 برنامه LightCut می باشد . در این برنامه نیز با استفاده از هوش مصنوعی قالب های انحصاری از پیش آماده شده ای برای عکاسی و فیلمبرداری به کاربران ارائه شده که آنها را در تولید یک محتوای ویدیویی منحصر به فرد یاری میکند .

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که برای تولید محتوا های عکسی و ویدیویی قصد استفاده از دوربین تلفن همراه خود را داشته و بدنبال راهی برای بالا بردن کیفیت کار خود میگردید خرید و استفاده از اسمو موبایل 6 پیشنهاد فروشگاه جهان دی جی آی به شما است . این لرزشگیر از قابلیت های منحصر به فرد زیادی برخوردار بوده و میتواند به شما در تولید یک محتوای باکیفیت کمک نماید . شما میتوانید پک استاندارد و یا پک کمبو ولاگ این لرزشگیر را بصورت کاملا اورجینال از فروشگاه جهان دی جی آی و به دو طریق حضوری و یا اینترنتی خریداری نمایید .

مشخصات فنی

وزن 309 گرم
ابعاد 27.6 × 11.1 × 9.9 سانتیمتر
وزن تلفن سازگار

170 الی 290 گرم

تعداد محور های گیمبال

سه محوره ( tilt ، roll ، pan )

حداکثر زاویه قابل کنترل

Pan: -161.64° to 173.79°, Roll: -120.30° to 211.97°, Tilt: -101.64° to 78.55°

نوع باتری

لیتیوم پلیمر

ولتاژ باتری

7.4 ولت

ظرفیت باتری

1000 میلی آمپر

مدت زمان شارژ

84 دقیقه

مدت زمان قابل استفاده

6.24 ساعت

دمای کاری

0 الی 40 درجه سانتی گراد

رنگ

نوک مدادی

مدل ارتباطی بی سیم

Bluetooth 5.1

پایه افزاینده ارتفاع درونی

دارد

نوع بسته بندی

استاندارد, کمبو ( Vlog )

محتویات درون بسته

بند, دفترچه راهنما, سه پایه, کابل USB, کیف, هلدر موبایل

دیدگاه ها

5 از 5
از 1 دیدگاه

درمورد این محصول دیدگاه درج کنید.

  1. 5.0

    جهان دی جی آی پاسخ

    جدیدترین لرزشگیر موبایل از کمپانی DJI که همه نیاز های شما را بر طرف می کند .

    کیف بالا در ساخت
    وجود مونوپاد
    شارژ دهی بیشتر
    هوشمندی بالاتر